top of page
חיפוש

לימודי מחשבים

עודכן: 18 ביולי 2023

מתעניינים באפשרות של לימודי מחשבים? הגעתם אל המקום הנכון. מכללת עתיד היא מכללה בפריסה ארצית שמציעה מגוון רחב של מסלולי לימוד מקצועיים. בין השאר אנו מציעים מגוון רחב של מסלולים בתחום לימודי מחשבים: IT, הייטק ומדיה דיגיטלית.


מתעניינים באפשרות של לימודי מחשבים?

הגעתם אל המקום הנכון. מכללת עתיד היא מכללה בפריסה ארצית שמציעה מגוון רחב של מסלולי לימוד מקצועיים. בין השאר אנו מציעים מגוון רחב של מסלולים בתחום לימודי מחשבים: IT, הייטק ומדיה דיגיטלית.

בין השאר תוכלו ללמוד אצלנו כיצד להפוך לטכנאי מחשבים ורשתות בכיר, תוכלו לרכוש מומחיות בפתרונות ענן וטכנולוגיות מידע של מיקרוסופט, תוכלו ללמוד קורס עיצוב אינטרנט דיגיטלי, פיתוח מערכות אינטרנט מבית מיקרוסופט, תיקוני מחשבים ניידים, ידע ביישומי OFFICE ועוד.

לימודי מחשבים לארגונים

אנו מפעילים גם מסלולים של לימודי מחשבים לארגונים ועסקים בתחומים כמו לינוקס, קוד פתוח, פיתוח PHP, אבטחת מידע, לימוד תשתיות סיסקו, בניית אתרים עסקיים ועוד. הלימודים נערכים במכללות עתיד, כאשר המרצים הם מורים מנוסים בעלי ידע רב וניסיון מקצועי בתחומים המבוקשים.

לימודי מחשבים – קריירה משתלמת

לימודי מחשבים מבטיחים לכם מקצוע מבוקש בשוק כאשר לרשותכם יעמדו מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה. הבוגרים שלנו משתלבים בקלות ובארגונים שמספקים שירותים בתחומי המחשוב ויכולים גם לפתח קריירה כעצמאיים וכפרילנסרים. אנו מקפידים לעדכן כל העת את תכניות הלימוד כך שיהיו מותאמות לדרישות השוק ולטכנולוגיות המתקדמות ביותר. אנו גם מסייעים לבוגרים שלנו להשתלב בשוק העבודה באמצעות הקשרים שלנו עם מעסיקים גדולים במשק.

אם אתם מעוניינים לדעת עוד על האפשרויות של לימודי מחשבים במכללת עתיד, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות דף הפייסבוק שלנו, ב-9088* או בדף צור הקשר באתר ונשמח לספר לכם מידע נוסף על לימודי מחשבים במכללת עתיד.

bottom of page