top of page
חיפוש

טעים ללמוד בקריית מוצקין

עודכן: 18 ביולי 2023

מכללת "עתיד" מזוהה אמנם עם לימודים טכנולוגיים ומקצועיים, אבל לחלק מהקורסים שמתקיימים אצלנו יש גם טעם אחר... כך למשל במכללת "עתיד" בקריית מוצקין הסתיים באחרונה קורס קונדיטאות, מטעם "חבר", לנשות אנשי צבא.

מכללת "עתיד" מזוהה אמנם עם לימודים טכנולוגיים ומקצועיים, אבל לחלק מהקורסים שמתקיימים אצלנו יש גם טעם אחר...

כך למשל במכללת "עתיד" בקריית מוצקין הסתיים באחרונה קורס קונדיטאות, מטעם "חבר", לנשות אנשי צבא.



"הקורס הציע חוויה שונה לכל מי שאוהבת לאפות", מספרת מנהלת המכללה איריס בילו, "השותפים שמארגנים יחד אתנו את הסדנאות הם אנשי חברת 'פודסטפס' ויש לנו מגוון רחב של סדנאות בתחום הזה הפתוחות לקהל הרחב בנושאים כמו בצק סוכר, סדנאות שוקולד, סדנת פוקצ'ה ומאפה שמרים – אלה סדנאות מהנות וכמובן טעימות".

בעקבות הביקוש הרב, בשנה הקרובה ייערכו במכללה קורסים ארוכי טווח בתחום האפייה. "השנה הקורס יימשך כ-100 שעות, פי 2 וחצי מקורסים קודמים, מגיעים אליו מכל קבוצות הגילאים, גברים ונשים כאחד", אומרת בילו. 

במכללה, מספרת בילו, נערכות עוד שלל סדנאות מיוחדות. "יש לנו סדנאות מדהימות בתחום של עיצוב שיער ואיפור מקצועי, עם המורות המקצועיות ביותר בתחום ומדריכות שמעבירות את הנושא בצורה מעניינת. איפור יומיומי וטיפוח הם חלק מעולם הסטיילינג, והקורס מיועד גם למי שרוצה לשפר את המראה של עצמה וכמובן למי שמעוניינת להתקדם בו מקצועית".

bottom of page