top of page
חיפוש

נעים להכיר: טל שן-טל ברסלר, המנהלת החדשה של מכללת עתיד בבאר שבע!

עודכן: 18 ביולי 2023

מי אני - "אני נשואה+2, מתגוררת בקיבוץ גת, בת 41, ומסיימת בימים אלה את הדוקטורט שלי בחינוך מאוניברסיטת בן גוריון. בעבר הייתי הבעלים של חברה לקידום מיומנויות דיגיטליות בארגונים, ניהלתי פעילויות בתחומי ההשתלמויות למורים, והרצתי במכללת ספיר ובמחלקה לחינוך בבן גוריון"


מהנעשה במכללה: "בסניף בבאר שבע יש כיום פעילות עשירה מאוד במגוון רחב של קורסים כגון הנדסאי רכב, הנדסאי חשמל, הנדסאי מכשור ובקרה, הנדסאי בניין, טכנאי מכונות, רכב ציבורי, חשמלאי מוסמך ועוד ועוד".

פרויקטים מיוחדים: "אנו משתפים פעולה עם גורמים נוספים במגוון קורסים יוצאי דופן. יש לנו למשל שיתוף פעולה עם  הג'וינט בקורס אוטוטרוניקה שבו מגייסים את המעסיקים מראש, ומתאימים את הלימודים לצרכי המעסיקים. בפרויקט אחר אנחנו משתפים פעולה עם הסוכנות היהודית – בהכשרה בחשמל לעולים ממשפחות שמגיעות לישראל. פרוייקט מעניין אחר הוא קורס גרפיקה ממוחשבת לנשים במגזר הבדואי בשיתוף עם מרכז ריאן. כמו כן אנחנו מציעים לימודים מרתקים במסלול הנדסאי מכונות בהתמחות צמ"ה ומינהור, בליווי צמוד של  רכבת ישראל ועמותת עתידים. שיתוף פעולה נוסף שיש לנו הוא במסגרת 'תעשיידע', שבה מועברים קורסים לתלמידי תיכון מהמגזר הבדואי".

החזון שלי: "מכללת עתיד באר שבע היא מכללה טכנולוגית ללימודי חדשנות והסמכה בטכנולוגיה ותעשיה. המכללה מאופיינת בפיתוח וקידום לימודים טכנולוגיים במספר תחומים הייחודיים לעתיד ולאוכלוסיית הלומדים בדרום במטרה לקדם ולפתח את הנגב ולסייע לסטודנטים בדרום לממש את הכישורים והפוטנציאל בלמידה והשגת דיפלומה ובמציאת עבודה מספקת ומתגמלת. אנו מאמינים שמטרות אלה יתרמו לחברה בישראל בכלל ולקידום אזור הדרום בפרט. לכל אדם מגיעה הזדמנות שווה להגשים את כישוריו, יכולותיו ונטיותיו".

bottom of page