top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמכללת עתיד

שמים גז לעתיד!

עודכן: 18 ביולי 2023

בימים אלה יוצא לדרך במכללת עתיד במעלות תרשיחא מסלול נוסף ללימודי הנדסאי רכב בהתמחות אוטוטק. זהו אחד המסלולים המבוקשים ביותר במכללה, והסטודנטים יכולים לבחור בין לימודי בוקר מרוכזים לבין לימודי ערב, בלו"ז גמיש יותר. בסיום הלימודים הסטודנטים יכולים להשתלב במגוון רחב של מקצועות בענף כגון: קציני בטיחות בתעבורה, שמאי רכב, בוחני רכב, בוחני תנועה, מנהלי מוסכים, יועצי שירות ועוד.

מוטי שמכה, ראש מגמת הרכב במכללה, מספר: "ענף הרכב עובר שינוי דרמטי בשנים באחרונות. המקצוע הופך להיות ממוחשב, יותר ויותר מכוניות על הכביש הן היברידיות או חשמליות, ובעתיד הלא רחוק יגיעו גם כלי הרכב האוטונומיים. זה הופך את המקצוע לדינמי וחדשני ואת הלימודים שלו למרתקים".


הלימודים ברשת עתיד מתקיימים בשיתוף יבואניות הרכב הגדולות בישראל. את מכללת עתיד במעלות תרשיחא מאמצת חברת סמל"ת שמסייעת בימי הדרכה, ימי חשיפה, ביקורים בשטח, חילופי ידע ועוד. הלימודים במסלול נערכים בסביבת עבודה ממוחשבת – המתקדמת ביותר מסוגה, שמאפשרת לסטודנטים לרכוש את הידע הרלבנטי בצורה אינטראקטיבית. את הלימודים מעבירים מרצים בעלי ניסיון רב וידע עדכני – חלקם מגיעים ישירות מהתעשייה, אחרים הם בוגרים של הרשת שהתמקצעו בהוראה, או בכירים לשעבר ששירתו בצבא בתפקידי ניהול והדרכה.

"המגמה קיימת במכללה כבר כעשור", מספר שמכה, "ואנחנו מתגאים במאות בוגרים שהשתלבו בתפקידים שונים בענף. יש ביקוש גדול מאוד לבוגרים שלנו, גם אצל הייבואנים וגם בשוק הפרטי – במוסכים שונים. הלימודים מהווים גם בסיס מצוין להתפתחות הקריירה בתפקידים רבים ומגוונים. המסלול הזה הוא מעשי מאוד, ומתאים לכל מי שרוצה להיכנס למקצוע ולהבטיח לעצמו תעסוקה איכותית ומכבדת לשנים רבות. לשמחתי אחוזי הצלחה במבחנים החיצונים ובפרוייקטים שלנו הוא מעל 90%".


נשמע לכם מעניין? רוצים לקבל מידע נוסף על המסלול? מוזמנים להתקשר 9088*

bottom of page