top of page
חיפוש

קורסים בצפון

עודכן: 18 ביולי 2023

מחפשים קורסים בצפון שיעזרו לכם לפתח קריירה במקצוע טכנולוגי ובמקצועות מבוקשים? הגעתם אל המקום הנכון!


עתיד רשת מכללות היא רשת ארצית שפרושה בכל רחבי ישראל, ומציעה מגוון רחב של הכשרות.

למכללה יש סניפים גם באזור הצפון שמציעים קורסים שונים. ניתן למצוא אותנו בין השאר במכללה במעלות תרשיחא, במכללה בחיפה שממוקמת בצ'ק פוסט, במכללה בקריית מוצקין, קריית ביאליק, בכרמיאל, וכן במכללה שנמצאת בירכא. 

במכללות הללו ניתן ללמוד במגוון רחב מאד של מסלולים - החל ממסלולים ארוכים ללימודי הנדסאי בענפים כמו חשמל, רכב, מחשבים - ועד למסלולים שמבוססים על קורסים קצרים יותר, שעוזרים לכם לרכוש ידע במגוון רחב של נושאים – כמו מנעולנות, ריתוך, בישול ועוד. כמו כן אנו מציעים לימודים בתחומים מבוקשים כגון צמ"ה ומינהור, מכטרוניקה, בניין ועוד. אנו מציעים קורסים בצפון גם בתחומים כגון פיננסים וחשבונאות, בניין ועוד.

לרשת עתיד ניסיון רב שנים בבנייה של קורסים מקצועיים ומסלולי הכשרה. עשרות אלפי בוגרים של הרשת פזורים בכל רחבי המשק בישראל, בענפים שונים, ומהווים רשת יעילה שמסייעת לסטודנטים שלנו להיקלט בתעשייה. אנו מקיימים שיתופי פעולה רבים עם חברות במשק מצד אחד, וגורמים ממשלתיים מצד שני, כדי להיענות לצרכי התעשייה בישראל – ולתת לבוגרים שלנו את ההזדמנות הטובה ביותר.

ברשת מועסקים מרצים בעלי ניסיון רב מצד אחד, וחיבור לשטח מצד שני, כדי לתת לסטודנטים את הכלים המקצועיים המעודכנים ביותר. אנו מאמינים שלכל אחד ואחת יש דרך משלו, שמתאימה לו, כדי לבנות לעצמו קריירה מכובדת.

רוצים לדעת עוד מידע על קורסים בצפון? צרו אתנו קשר באמצעות האתר, הטלפון שלנו או בדף הפייסבוק, ונשמח לספק לכם מידע נוסף על קורסים בצפון ברשת מכללות עתיד.

bottom of page