top of page
חיפוש

חדש במכללת עתיד תל אביב : מסלולים להנדסאי בניין וחשמל

עודכן: 18 ביולי 2023

מאות סטודנטים, חדשים וממשיכים, פתחו את שנת הלימודים במכללת עתיד בתל אביב. במכללה נפתחו השנה שתי מגמות חדשות לתואר הנדסאי – בניין וחשמל – זאת לצד המסלולים שקיימים במכללה בתחומי הרכב והתחבורה.


"יש ביקוש רב בתעשייה לבוגרי השכלה טכנולוגית, מספרת ציפי מזור, מנהלת המכללה, "התעשייה משוועת לידיים יצרניות במקצועות טכנולוגיים. ניכר כי קיימת דרישה בקרב הדור הצעיר ללימוד מקצועות אלו. הסטודנטים החדשים איכותיים מאוד, בעלי מוטיבציה ונכונות ללמידה".

הלימודים במכללת עתיד, כמו גם במכללות האחרות ברשת, נערכים בשיתוף פעולה עם מעסיקים גדולים במשק שלהם צורך בהכשרת עובדים . "השנה ילמדו במכללה נגדים מחיל החימוש, עובדי משרד התחבורה ועובדי אגד - שיכשירו בעזרתנו את העובדים העתידיים שלהם".

מרבית הסטודנטים במכללה הם צעירים בשנות העשרים לחייהם, מספרת מזור, "אבל לומדים אצלנו גם סטודנטים שרוצים לפתח קריירה שנייה, או בוגרי אקדמיה שהגיעו למסקנה שעדיף להם לרכוש השכלה טכנולוגית".

ד"ר בוריס פרייב, מהנדס בניין, שמרכז את מגמת הלימודים במסלול הנדסאי בניין, מספר כי "ענף הבנייה נמצא בעליה ויש ביקוש גדול מאוד בשנים האחרונות מצד החברות לעובדים מקצועיים. המודעות למקצוע הולכת וגדלה  בציבור ויש רצון ללמוד את התחום. בסיום מסלול הלימודים הבוגרים יכולים לעבוד במגוון תפקידים כגון הנדסאי ביצוע, מתכנן, פיקוח על הבניה ועוד – וכמובן להמשיך ללמוד ולהתקדם".

bottom of page