top of page
חיפוש

לימודים בתל אביב - מכללת עתיד

עודכן: 18 ביולי 2023

הסניף של מכללת עתיד תל אביב נמצא ברחוב החורש 8, וניתן ללמוד בו במגוון רחב של מסלולים בקורסים שונים. בין השאר תוכלו לרכוש במכללה תואר הנדסאי בתחומים כמו רכב, חשמל, ועוד. תוכלו ללמוד מקצועות בתחום הרכב והתחבורה התעשייה והמתכת, בתחומי המחשבים והייטק, בתחומי החשבונאות ועוד.


לימודים בתל אביב במכללת עתיד מציעים לסטודנטים מגוון רחב של אפשרויות שמתאימות לכל אחד. ללימודים במסגרת זו, בניגוד ללימודים אקדמאים רבים, יש יתרונות רבים: תוך זמן קצר יחסית אתם רוכשים מקצוע שיאפשר לכם להתחיל לעבוד ולהשתלב בשוק העבודה. בניגוד ללימודים אקדמאיים הלימודים במכללת עתיד מכוונים לצרכי שוק העבודה. התכנים עוברים התאמות כל הזמן כדי להיות מעודכנים וכדי שהסטודנטים שלנו קבלו את הידע הרלוונטי ביותר המבוקש בתחומים אלו בשוק העבודה.

לימודים בתל אביב – מקצוע ביד

לימודים בתל אביב במכללת עתיד משלבים בין ידע תיאורטי לבין ידע מעשי באופן כזה שיאפשר לבוגרים להתחיל ולעבוד מיד עם סיום הלימודים בחברות הרלוונטיות, בהתאם למסלול שבו בחרו. המרצים שלנו הם מרצים מנוסים מאוד שיש להם ידע רב בתחום הספציפי שאותו הם מלמדים, כולל בשוק העבודה.

הלימודים נערכים במעבדות משוכללות עם ציוד טכנולוגי מתקדם, כך שהבוגרים זוכים לפגוש את הציוד והתוכנות שבהם ישתמשו בעתיד כבר בזמן הלימודים. למכללה קשרים טובים עם החברות בשוק ואנו מסייעים לבוגרנו להשתלב בשוק העבודה.

אם אתם רוצים לדעת עוד על אפשרות של לימודים בתל אביב, לימודים מקצועיים, לימודים לתואר הנדסאי ועוד. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ב-9088*, באתר בדף צור הקשר שלנו או באמצעות דף הפייסבוק שלנו ונשמח למסור לכם מידע נוסף על לימודים בתל אביב במכללת עתיד.

bottom of page