top of page
חיפוש

לימודים הנדסאים בצפון

עודכן: 18 ביולי 2023

רוצים ללמוד בקורסים של לימודי הנדסאים בצפון? הגעתם אל המקום הנכון. מכללת עתיד מציעה מגוון רחב של אפשרויות ללימודי הנדסאים בצפון!

לעתיד, רשת מכללות טכנולוגיות בפריסה ארצית, יש מספר סניפים באזור הצפון בהם תוכלו ללמוד לימודי הנדסאים. בגליל המערבי תמצאו סניף של מכללת עתיד במעלות תרשיחא - הסניף משרת את כל תושבי אזור הגליל המערבי וניתן ללמוד בו בין השאר לימודי תעודה לתואר הנדסאי במגוון רחב של מקצועות כמו הנדסאי תעשיה וניהול, הנדסאי בניין, הנדסאי נוף, הנדסאי חשמל, הנדסאי מכונות, הנדסאי רכב ועוד.

רוצים ללמוד בקורסים של לימודי הנדסאים בצפון?

הגעתם אל המקום הנכון. מכללת עתיד מציעה מגוון רחב של אפשרויות ללימודי הנדסאים בצפון!

לעתיד, רשת מכללות טכנולוגיות בפריסה ארצית, יש מספר סניפים באזור הצפון בהם תוכלו ללמוד לימודי הנדסאים. בגליל המערבי תמצאו סניף של מכללת עתיד במעלות תרשיחא - הסניף משרת את כל תושבי אזור הגליל המערבי וניתן ללמוד בו בין השאר לימודי תעודה לתואר הנדסאי במגוון רחב של מקצועות כמו הנדסאי תעשיה וניהול, הנדסאי בניין, הנדסאי נוף, הנדסאי חשמל, הנדסאי מכונות, הנדסאי רכב ועוד. המכללה נמצאות ברחוב המעפילים 2 בעיר.

מכללה נוספת באזור הצפון היא מכללת עתיד בחיפה. זוהי מכללה שמשרתת את כל תושבי הצפון וניתן ללמוד בה במסגרות של לימודי הנדסאים בצפון. במכללה, כמו גם בשאר המכללות שלנו, יש מעבדות משוכללות, צוות מרצים מנוסה, בעלי ניסיון רב בשטח ובהכשרה בתחומים הנלמדים.

לימודי הנדסאים בצפון – וקורסים נוספים

ועוד בצפון, תמצאו את מכללת עתיד בקריית מוצקין, המשרתת את תושבי האזור. במכללה זו לצד לימודי הנדסאים בצפון, תוכלו ללמוד גם במגוון רחב של קורסים בתחומים שונים, במגוון רחב של נושאים כמו טיפוח החן, יופי, קונדיטאות ועוד. המכללה נמצאת ברחוב ויצמן 2 בעיר. סניף נוסף שלנו בצפון נמצא בעיר כרמיאל, וממוקם ברחוב שדרות נשיאי ישראל. סניף אחר נמצא בירכא בכפר המקומי.

אם אתם רוצים לדעת עוד על לימודי הנדסאים בצפון, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ב-9088* בדף צור קשר באתר או בדף הפייסבוק שלנו ונשמח לספק לכם מידע על לימודי הנדסאים בצפון במכללת עתיד.

bottom of page